vrijdag 5 oktober 2007

Robbie Williams koopt eigen voetbalclub

Robbie Williams heeft zijn vermogen aangesproken om een voetbalploeg samen te stellen in de hoop zo nieuwe vrienden te maken.

"Ik heb altijd al lid van een club willen zijn, dus heb ik maar meteen een club gekocht. We spelen nu toch al een hele tijd samen. Die mannen zijn dol op mij, en ik op hun".

Williams is zelf aanvoerder van LA Vale FC, genoemd naar zijn favoriete Engelse team. Zo kan hij zelf beslissen wie speelt en wie niet. "Aanvankelijk begonnen een paar kerels te klagen over het feit dat ze te weinig speeltijd kregen. Maar ik heb deze ploeg niet samengesteld om conflicten te krijgen, dus heb ik die spelers weggestuurd". Enkele spelers geven toe dat ze Robbie niet tegen de haren willen in strijken, uit schrik uit het team gezet te worden. Een van hen: "Iedereen doet harder zijn best als Robbie op het veld staat, niemand wil hem teleurstellen.

In het team, dat zowel in de Los Angeles Super Metro League speelt als in de veteranenliga, zitten onder meer acteur Santiago Cabrera en Sean Maguire, bekend van 'Eastenders.

Geen opmerkingen: