maandag 14 januari 2008

Kezman monnik na zijn carriere?

Sir Bobby Robson zei ooit dat voetballers absoluut geen heiligen zijn.
"Wij allemaal willen dat voetballers geen monniken zijn, we willen dat ze voetballers zijn, omdat monniken geen voetbal spelen op dit niveau".

Voormalig PSV spits Mateja Kezman denkt daar kennelijk anders over. De Servier wil namelijk een monnik worden na zijn voetbalcarriere. "De Heer dienen is het beste wat een mens kan doen. Het is moeilijk om in deze wereld te leven en een vroom leven te leiden".

"Ik probeer zoveel mogelijk tijd te besteden met het denken aan God, daarnaast bezoek ik kloosters zo vaak als ik kan.

"Tattoos zijn mijn enige zonde. Anderen kunnen de verleiding van alcohol, tabak of rwouen niet weerstaan, in mijn geval is dat met tattoos. Maar ik wordt met de tijd minder geobsedeerd met tattoos, dankzij de hulp van de Heer."

Geen opmerkingen: