maandag 12 november 2007

Coleman in het nauw door wasmachine-soap

Chris Coleman heeft het niet makkelijk in zijn eerste seizoen bij Real Sociedad. De coach uit Wales bezet met de Baskische club een teleurstellende dertiende plaats in de Segunda División en ging zelf afgelopen week in de fout.

Vrijdag verscheen Coleman anderhalf uur te laat voor een persconferentie. De 37-jarige oud-trainer van Fulham weet zijn late aankomst aan een kapotte wasmachine, zo vertelde hij de aanwezige journalisten. Zijn flat zou onder water zijn gezet. Dat bleek een leugen. Marca publiceerde in het weekend dat Coleman tot vijf uur 's ochtends op stap was geweest.

Zondagavond na het 1-1 gelijkspel tegen Celta de Vigo bekende Coleman. 'Ik was tot heel laat op stap in een plaats waar ik niet had moeten zijn. Vrijdag verzon ik een smoes, vooral om de druk bij de club weg te halen. Vandaag (zondag, red.) zal ik nog met de voorzitter praten. Aan de spelers heb ik voor de wedstrijd al mijn excuses aangeboden.'

'Ik vraag de supporters om vergiffenis. Voor wat ik heb gedaan bestaan geen excuses. Ik heb mensen de munitie gegeven om de club te beschadigen. Dat was een vergissing.'

Tijdens zijn ambt bij Fulham kwam Coleman ook al opvallend in het nieuws, de trainer werd bekritiseerd, zelfs door zijn schoonmoeder. Hier de reactie van Coleman op de aantijgingen van zijn schoonmoeder:



Geen opmerkingen: